Sökresultat för Per Robert Öhlin...
Rensa filter?
Kategorier: Kommunikationsvetenskap Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap Tvärvetenskap
Varför är brainstorming en överskattad kreativ teknik?
Är fuskaren mer kreativ än den hederlige?
Blir du bättre på att skapa nytt genom att inte tänka?
I den här boken får du svar på alla frågor om kreativitetens praktiska, psykologiska och kulturella natur.
Den vänder sig till alla människor och organisationer som…
Det sägs att reklamen inte längre lönar sig. Men de som säger så har förmodligen inte läst den här boken. Den avslöjar till exempel att en kreativ idé kan ge upp till 4000 % bättre effekt än en dålig.Faktum är att nyskapande människor tänker påfallande lika. F*ck logic ger dig en inblick i hur de tänker och vilka…
Let’s Get Gorgeous! is the true tale about two guys, a ghost and a bottle of liquor, a battle to realize an idea that nobody believed in and a case study of modern marketing without dosh. The subcontext concerns the conflict between common sense and emotions, money and innovations, profit and comradeship. But…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Industrier och branscher Media-, underhållnings-, informations- och kommunikationsbranschen
Fame to claim vänder sig till dig som har varumärkesansvar på företag, i en organisation eller ett parti ? men även enskilda entreprenörer som tröttnat på att spela andrafiolen och harva i mellandivisionen. Boken hjälper dig att hitta din sanna berättelse och berätta den så den tar skruv.
Författaren, Per Robert…
Kategorier: Affärskommunikation Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Reklam och annonsering
Visste du att 90% av all reklam som görs knappt betalar sig? Istället för att dra in pengar kostar den pengar. Istället för att alstra energi suger den energi. Det beror främst på tre saker:
För dålig kunskap om hur reklam fungerar. Oklara strategier. Kraftlös kommunikation.
Den här boken tar ett samlat grepp om de…